Kod smederevskih medija “isparilo” 14 miliona


09. maj 2018. DRUŠTVO – Izvor: Večernje novosti – Čak četrnaest miliona dinara poreskih obveznika Smedereva, koje je Grad podelio na prošlogodišenjem konkursu za medije, nije potrošeno u skladu sa odobrenim projektima. Od tri medijske firme koje su podelile ovaj novac, jedna čak više i ne postoji.

Prema istraživanju koje je objavilo Udruženje novinara Srbije, firme “Open vju” d.o.o, “Balkan produkcija” i TV Smederevo d.o.o. prihodovale su oko 14 miliona dinara, ali ni u dodatnom roku, koji im je Grad ostavio, nisu opravdali projekte.

“Balkan produkcija”, koja je dobila 4,9 miliona dinara, dostavila je deset, umesto 20 emisija, koliko se obavezala da će uraditi, a zbog ovoga je Gradu uputila “izvinjenje”. “Balkan produkcija” je skoro pet miliona dinara, koje je dobila na smederevskom konkursu za medije, uplatila jednoj firmi, koja nije postojala u vreme kada je raspisan ovaj konkurs, navode u UNS-u.

Inače, vlasnik “Balkan produkcije” Vladan Mihajlović osnovao je firmu 26. juna prošle godine, a ugasio je 10. aprila ove, podaci su iz registra preduzetnika APR-a.

Firma “Open vju” nije opravdala projekat za koji je dobila sedam miliona dinara. Oni su novac dobili za “300 originalnih medijskih sadržaja”, a prema izveštaju, koji su dostavili, čak 280 objavljenih naslova na njihovom portalu “ePodunavlje” preuzeto je iz drugih medija, kažu u UNS-u.

Televizija Smederevo, koja je dobila dva miliona dinara, takođe, nije opravdala potrošen novac. A gradsko pravobranilaštvo do sada je podnelo tužbu samo protiv ove televizije, kojom traži da novac Gradu bude vraćen.

Koristite Facebook da komentarišete ovu vest